Kod | POD-PWB |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Katedra Ekonomii |
Forma studiów | Niestacjonarne |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 50 |
Czas trwania | 1 rok, 2 semestry |
Opłaty | 140zł |
Adres komisji rekrutacyjnej | ul. Podchorążych 10, Budynek B pokój 211 - tel. (67) 352 26 11 |
Godziny otwarcia sekretariatu | Od godziny 8:00 do godziny 15:00 |
Adres WWW | https://ekonomia.ans.pila.pl/studia/studia-podyplomowe/psychologia-w-biznesie |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
PSYCHOLOGIA W BIZNESIE
Studia podyplomowe PSYCHOLOGIA W BIZNESIE organizowane są przez Katedrę Ekonomii Akademii Nauk Stosowanych im. Stanisława Staszica w Pile. Program studiów przygotowany został na podstawie Ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Grupa docelowa
Studia podyplomowe skierowane są do osób, które chcą zdobyć nowe lub pogłębić umiejętności i kompetencje przydatne na rynku pracy. Są także skierowane do osób, które chcą rozwinąć zainteresowania humanistyczne i społeczne, wykorzystując je w życiu zawodowym.
Cel studiów
- Dostarczenie słuchaczom specjalistycznej wiedzy z zakresu psychologii zarządzania, prowadzenia biznesu i rozwoju zawodowego;
- Nabycie umiejętności analitycznych, komunikacyjnych i interpersonalnych, które są kluczowe w pracy w środowisku biznesowym;
- Przygotowanie słuchaczy z wszystkich kręgów zawodowych do lepszego pełnienia swoich funkcji w obszarze zawodowym.
Studia podyplomowe adresowane są do osób poszukujących możliwości
- Zdobycia nowych umiejętności i kompetencji;
- Pogłębienia wiedzy i nabycia umiejętności przydatnych na rynku pracy;
- Rozwijania zainteresowań humanistycznych i społecznych.
Absolwent studiów podyplomowych Psychologia w biznesie
- posiada wiedzę i umiejętności psychologiczne w zakresie ekspresji emocji, dogłębną wiedzę na temat psychologicznych aspektów biznesu, takich jak motywacja, zachowanie konsumentów, przywództwo, asertywność, komunikacja. Posiada również umiejętność analizowania danych biznesowych z perspektywy psychologicznej.
- posiada umiejętności zarówno w obszarze budowania zespołu jak i pracy w zespole,
- posiada wiedzę na temat teorii i praktycznych narzędzi, które umożliwiają skuteczne budowanie zespołu w miejscu pracy. Potrafi identyfikować różne role w zespole, rozpoznawać indywidualne cechy członków zespołu i rozwijać umiejętności komunikacyjne.
- potrafi zarządzać zmianą i skutecznie implementować do organizacji. Posiada potencjał i niezbędne wiedzę do przeprowadzenia procesu zmiany. Potrafi analizować kontekst i powody zmiany, identyfikować potencjalne bariery, opracowywać plany implementacji i monitorować postępy. Posiada również umiejętność motywowania pracowników do zaangażowania w proces zmiany.
- posiada wiedzę i umiejętności związane z identyfikacją, analizą i rozwiązywaniem konfliktów w miejscu pracy. Potrafi rozpoznawać różne rodzaje konfliktów, analizować ich przyczyny i wybierać odpowiednie strategie rozwiązywania problemów. Posiada również umiejętność mediacji i negocjacji, które mogą pomóc w rozwiązaniu konfliktu.
- posiada umiejętność doskonałej komunikacji interpersonalnej zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej. Potrafi jasno przekazywać informacje, wyrażać swoje myśli. Zna zasady aktywnego i świadomego słuchania. Komunikuje się z otoczeniem w oparciu o założenia metody nonviolent communication. Jego umiejętność empatii pozwala mu również zrozumieć potrzeby i oczekiwania innych ludzi. Potrafi dostosować język komunikacji do rozmówcy aby jak najefektywniej rozwiązać problem przy jednoczesnym zbudowaniu trwałych relacji z klientami, pracownikami i partnerami biznesowymi.
Liczba godzin
- Zajęcia dydaktyczne 206 godzin;
- Zaliczenie, praca grupowa – projekt dyplomowy.
Wybrane przedmioty
- Podstawy prawa w biznesie z elementami mediacji;
- Przywództwo, rola i zadania menadżera;
- Projekt dyplomowy;
- Psychologia w biznesie;
- Psychologiczna apekty komunikacji, komunikacja oparta na empatii;
- Psychologiczne aspekty rekrutacji i selekcji - systemy rekrutowania, motywowania i selekcji;
- Zasady gospodarowania zasobami w warunkach gospodarki wolnorynkowej;
- Brain fitness;
- Budowanie zespołu - team management;
- Etyka w biznesie;
- Komunikacja multikulturowa;
- Psychologia w marketingu;
- Zachowania konsumentów w świetle teorii ekonomii behawioralnej;
- Zarządzanie konfliktem i zmianą.
Składane dokumenty
- Podanie o przyjęcie na studia podyplomowe;
- odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych lub kopię dyplomu potwierdzoną przez Uczelnię lub notariusza;
- jedną fotografię, podpisaną imieniem i nazwiskiem;
- poświadczenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej wymaganej studiach podyplomowych;
Koszt studiów i płatności
- Opłata rekrutacyjna – 140 zł;
- Opłata za jeden semestr studiów – 3250 zł;
- Opłata za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych – 150 zł.
Kontakt
dr Greta Poszwa
Kierownik studiów podyplomowych
gposzwa@ans.pila.pl
Studia podyplomowe to forma kształcenia, na którą przyjmowani są Kandydaci posiadający kwalifikację pełną co najmniej na poziomie 6 (dyplom inżyniera lub licencjata) uzyskaną w systemie szkolnictwa wyższego i nauki. Studia podyplomowe kończą się uzyskaniem zakładanych efektów uczenia się. Osoba, która ukończyła studia podyplomowe, otrzymuje świadectwo ukończenia tych studiów.
- Przyjęć na studia podyplomowe dokonuje się po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego, zgodnego z warunkami rekrutacji.
- Postępowanie kwalifikacyjne przeprowadza kierownik studiów podyplomowych,na podstawie dokumentów, o których mowa w § 5. W postępowaniu kwalifikacyjnym nie może brać udziału kandydat, który nie złożył wszystkich wymaganych dokumentów.
- Jeżeli liczba kandydatów spełniających wymagania rekrutacji, przekracza liczbę miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność wpływu podań o przyjęcie (data, godzina złożenia dokumentów), chyba że warunki rekrutacji stanowią inaczej.